Anticonceptie voor mannen

28 jul 2012
114
38
Had hier altijd een discussie over met iemand, ik zei dat vrouwen altijd pijn moeten lijden en mannen overal zo makkelijk mee weg komen. Maar nu is het eindelijk in ontwikkeling. Zag er een leuk filmpje over, zal het straks plaatsen.

Haha geweldig, hoeft een vrouw niet meer altijd troep in te slikken en in de stress te schieten als ze het een keer vergeten is. En zijn de vrouwen af van humeursveranderingen. Dus mannen het wordt tijd dat jullie ook braaf medicijnen beginnen te slikken, als jullie geen honderd kinderen willen. En dames wij hoeven later niks meer te drinken:hihi:
 

Marocia

Moderator
8 okt 2016
201
31
YOU ARE AMAZING! :D

Maar hoe zou anticonceptie voor mannen werken dan? Een simpel pilletje?
 
31 dec 2012
2.957
300
Ik zou niet op mijn man vertrouwen hahahha. een man zal daar denk ik veel lakser mee omgaan. Wat dat betreft heb ik het liever zelf in de hand.
 
28 jul 2012
114
38
Ik zou niet op mijn man vertrouwen hahahha. een man zal daar denk ik veel lakser mee omgaan. Wat dat betreft heb ik het liever zelf in de hand.

Er zijn veel mannen die liever weinig kids hebben. Dus die zullen erblij mee zijn, dan kunnen ze zelf controle erop hebben.

En heel eerlijk haha, ik slik de pil niet eens en ben af en toe heel erg humeurig. Laatstaan met de pil, wat al die hormonen met een mens doen. Nee haha ben al dramaqueen zonder pil, laatstaan met:eek:

Mocht ik ooit nog trouwen, dan mag mijn man aan anticonceptie doen.
 
4 dec 2016
2
0
Ik ben zeker een voorstander!.. niet om dat ik als vrouw de behoefte niet heb al die pillen achter over te slaan.. maar meer omdat ik het de man wel gun..(DE STRESS)
 
Bovenaan