Voor vrouwen die zeggen dat goede mannen niet bestaan

20 mei 2015
34
23
klopt a Patron, en andersom is het precies hetzelfde wij willen ook aanvulling ipv opvoeden..
Moge allah swt ons geven wat ons hart begeert.Amien!
 
28 jul 2012
114
38
Ironisch dit. Veel mannen zijn gewoon klootzakken en vrouwen bitches. Haha sorry voor mijn woorden. En wie goed doet die goed ontmoet? Hoe verklaar je dan de huwelijken waar man/vrouw echt slecht is en de echtgenoot een goed persoon is?

Allah beproeft ons, alles gebeurd met een reden. Als je de hoop hebt verloren op goede mannen/vrouwen, omdat je telkens de verkeerde tegenkomt. Dan is dat met een reden, allah heeft iemand anders voor je in gedachte of beproeft je. En wilt dat je lessen uit bepaalde situaties trekt. Allah beproeft alleen de mensen van wie hij houdt. Ghair in shaa allah.

Moge allah al de slechte mannen en vrouwen die met gevoelens spelen, geen geweten hebben of het slechte pad op zijn, het licht doen zien. Ameen.
 
21 jan 2013
2.065
59
Al die mensen die gezien worden als "slecht" vallen natuurlijk het meest op. Niet alleen de man maar zeker ook de vrouw. Die willen aandacht en krijgen de aandacht. De mensen die zichzelf niet laten horen, zul je ook nooit horen of zien. Vergelijk het maar met parels en stenen. Een steen vind je op de grond zonder moeite. Je kunt het zelfs wegschoppen. Een parel is diep, je moet er hard voor je best doen voordat je het uberhaupt zult vinden. Zo ook de "goeie" mensen. Men denkt dat ze er niet zijn, maar ze zijn er zeer zeker.
 
1 dec 2012
3.248
61
Ik geef je ongelijk , want nu verwoord je het op een manier dat vrouwen slecht zijn , terwijl er heus wel goeie vrouwen tussen zitten. Je scheert nu iedereen over een kam. Ik snap je frustraties , ik voel me beledigd en het aantal meiden dat zich wel gedragen en netjes kleden ook.
 
Bovenaan